JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R Jolyne Cujoh Prisoner Uniform Costume
Unlock the Prisoner Uniform costume for playable character Jolyne Cujoh for use in-game. Boldly wear the Green Dolphin Street Prison jacket as you pummel your foes as Jolyne Cujoh in this exclusive in-game costume!