Wildshade: Unicorn Champions
Kryds målstregen på ryggen af en enhjørning! Wildshade: Unicorn Champions er et racerspil for hele familien, hvor I bliver sendt til en magisk og farvestrålende verden. Vind alle turneringerne for at få adgang til de mest sjældne heste og fremavle den vinderhest, du altid har drømt om og blive den bedste rytter i fantasiverdenen Wildshade. Indeholder: - Rid i fuld galop, hop elegant over forhindringer, og brug dine magiske kræfter til at passere dine modstandere. - Få nyt grej ved at vinde løb og giv dine heste fine gaver såsom sadler, tøjler og sadeltæpper. - Få adgang til 50 enhjørninger og magiske heste med forskellige pelse og manker, og fremavl den følgesvend, du altid har drømt om ud fra hundredvis af forskellige kombinationer. - Spil med dine venner og familie i lokal multiplayertilstand med op til fire spillere. - Udforsk 40 fantastiske væddeløbsbaner, og vind alle turneringerne for at blive den bedste rytter i Wildshade-verdenen!