Circuit Superstars
Kombinace simulátoru a závodů viděných shora od fanoušků pro fanoušky. Oslava několika generací motosportu, jež se soustředí na skvělou jízdu – ovšem s vysokým stropem schopností, kvůli kterému se budete neustále hnát za dokonalým výsledkem. Užijte si vzrušení ze závodního řemesla a strategie a získejte titul Circuit Superstar! TAKTILNÍ MODEL OVLÁDÁNÍ Vychutnejte si ten pocit, když se guma zakusuje do asfaltu, zatímco budete projíždět startovní/cílovou čárou a s kvílejícími brzdami se přiřítíte na první místo! ŽIVOUCÍ LOKACE A NASTAVITELNÁ VOZIDLA Závoďte na 32 tratích v 15 živoucích lokacích ve 14 vozidlech, z nichž každé má jedinečný model ovládání. Přizpůsobte si auta i řidiče pomocí barev, helem a vítězných oslav. STRATEGIE V BOXU Díky výzvám v podobě opotřebování pneumatik, spotřeby paliva a poškození budete muset v Circuit Superstars dynamicky určovat strategii při zastávce v boxu během závodu. VYZVĚTE SEBE I PŘÁTELE DOMA NEBO ZÁVOĎTE PROTI SOUPEŘŮM ONLINE Dobývejte žebříčky týdenních závodů s časem a soutěžte proti 5 různým počítačovým obtížnostem v režimu pro jednoho hráče. Vytvářejte si vlastní závody a turnaje, hrajte proti počítači nebo s přáteli v lokální i online hře více hráčů nebo se vrhněte do speciálně vybraných online závodů až pro 12 hráčů z celého světa!