Dead Drop Studios LLCالحركة والمغامرة
Celebrate ten years of the Outbreak series in this hardcore collection featuring the best modern and retro-infused zombie and dino titles in the series! Fight for survival in the brand new Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split as the infection tips towards epidemic in Cypress Ridge. Then immerse yourself in the prequel story What Lydia Knows, a hardcore survival horror visual novel. After that, grab your sidearm and experience the insanity of Railbreak, an on-rails undead shootout on the streets of Cypress Ridge. Finally, return to the legacy Outbreak timeline in Dinobreak and Outbreak: Contagious Memories, two fixed camera nightmares that look and play like titles right out of 1996! Good luck surviving and happy anniversary!