Dovetail Games模擬
Experience immense velocity and express unrivalled creativity with Train Sim World 4! Discover the raw emotion of driving a diverse array of iconic routes and trains. Learn the basics of operating a range of traction in the Training Center, before taking to the rails of England. Build your confidence, then master every machine. Feel the high-speed thrill of British inter-city travel! Express services await on the iconic East Coast Main Line, accelerate between Peterborough and Doncaster in the LNER Azuma and the famous Flying Scotsman. FREE ROAM! Pick any train you want and drive it wherever you want – you have control over how to run routes in your way. Take a photo and make the memories last with PHOTO MODE and GALLERY. Get creative with the upgraded SCENARIO PLANNER and LIVERY DESIGNER. Share your hard work with other players through CREATORS CLUB.