Dead Drop Studios LLC動作與冒險
The Emporium in Cypress Reel never stops growing! This explosive collection contains the brand new Outbreak: Shades of Horror, featuring retro online co-op survival horror, alongside with a huge amount of DLC! Even better? Some of the best titles in the Outbreak series are included as well! This bundle contains new content that is also available for purchase separately.