PlayWay S.A.模擬
This bundle includes: Car Mechanic Simulator 2021 - Start as a fresh owner of a car garage and work your way to service empire. Get your hands dirty in highly realistic simulation game with great attention to details. Get ready to work on 4000+ unique parts and over 72 cars. Roll up your sleeves and immerse yourself into highly realistic garage environment. Tank Mechanic Simulator - Renovate & build II World War tanks. Experience highly detailed & realistic simulation game. Take tanks fully apart by using different tools. Transform them from rusty and ruined to fully working. Check them on the training ground, sell or put into your own museum.