TUNIC
Досліджуй землі, які сповнені забутими легендами, древніми силами і лютими чудовиськами у грі TUNIC – ізометричному бойовику про маленьке лисенятко у великій пригоді. Тебе занесло в спустошені землі і, озброївшись лише власною допитливістю, тобі належить побороти колосальних монстрів, знайти дивні та могутні предмети і розгадати давно забуті секрети. СТАНЬ ЛЕГЕНДОЮ Кажуть, десь у цих землях сховано великий скарб. Може, за золотими дверима? Чи десь глибоко під землею? В деяких переказах згадують про палац високо над хмарами, про стародавніх істот неймовірної сили. Що ти знайдеш? ВІДНОВИ СВЯЩЕННУ КНИГУ Під час своєї подорожі ти будеш відновлювати ігровий посібник. Сторінка за сторінкою, ти відкриватимеш карти, підказки, особливі прийоми і найпотаємніші секрети. Якщо доведеш цю справу до кінця, може станеться щось хороше… БУДЬ СМІЛИВИМ, МАЛЮК! Спробуй різноманітні техніки бою. Ухиляйся, відбивай, блокуй і бий! Навчися долати різноманітних чудовиськ, великих та малих — і відшукай нові корисні предмети, які стануть тобі в пригоді.