Trepang2
БУДЬ НАЙКРУТІШИМ Ти гратимеш за солдата-втікача, що не пам’ятає свого минулого, але який має надприродні здібності. Його думки лише про помсту, і він не зупиниться, поки не отримає те, чого хоче. Завдавай нищівних ударів, пересувайся крадькома в тіні, користуйся вибуховою зброєю і нехай поганці дістануть по заслузі. ОСОБЛИВОСТІ: ВИБУХОВА ГРА ДЛЯ ОДНОГО ГРАВЦЯ Таємнича група людей витягує тебе із секретної в’язниці, що суворо охороняється. Усі твої спогади зникли, але бойові здібності виходять далеко за межі людських можливостей. Дай відсіч, знайди правду і зустрінь загрозу, навіть більш смертельнішу, ніж ти сам. НАСТУПНИЙ РІВЕНЬ СУПЕР-СИЛ Опануй надлюдську силу і швидкість, щоби здолати хвилі важкоозброєних найманців наступного тижня. Уповільнюй час, щоби ухилятися від швидкострільних куль, і маскуйся, щоби стати невидимим і скручуй голови ворогам, коли вони найменше цього очікують. ЖОРСТОКИЙ БЛИЖНІЙ БІЙ Бийся з ворогами у рукопашну та використовуй повну потужність у швидкісних перестрілках. Удар кулаком, удар ногою, ковзання і шалені комбінації рухів зітруть ворогів у пил.