KarmaZoo
KarmaZoo допомагає людям співпрацювати, навіть коли щось йде не за планом. Поділіться унікальними моментами та станьте друзями з абсолютно випадковими гравцями в Інтернеті, які прагнуть грати разом та збирати найцінніший із усіх ресурсів: карму. НЕСКІНЧЕННІ ЗАВДАННЯ В режимі Петлі рівні ускладнюються поступово. Вони адаптуються під розмір вашої команди, персонажів, за яких ви граєте, а також бонуси, які ви збираєте разом. В цій грі не існує нічого однакового! СИЛА КАРМИ Щоб заробити карму ― треба бути корисним! Ви повинні триматися разом, допомагати своїм напарникам досягати цілей та навіть, іноді, жертвувати собою, щоб вони змогли подолати смертельні перешкоди. За кожну добру справу ви отримуєте гарну карму, яка вам знадобиться, щоб розблокувати нових персонажів або здібності для майбутніх Петель. ЛОКАЛЬНА БАГАТОКОРИСТУВАЦЬКА ГРА Проводите час вдома з друзями або родиною? Тотем — це додатковий режим, який ідеально підходить для спільної гри на одному екрані. У режимі турніру до 8 гравців можуть позмагатися одним з іншим в серії шалених та швидких міні-ігор. СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ВАС Будь-хто, від зовсім нових до вже досвідчених гравців, може взяти участь та спробувати допомогти своїй команді заробити карму різними способами. Ви обов'язково знайдете свій! Гра доступна на 22 мовах. На вас чекає крос-платформна гра між ПК та консоллю, а також приватні онлайн-лобі, де ви разом із друзями зможете спробувати режими «Петля» та «Тотем». До зустрічі у KarmaZoo!