Exoprimal
Має наступний вміст: — скін екзокостюму «Акуляча паща» (сірий) для Deadeye; — скін екзокостюму кам’яного голему для Roadblock; — скін камуфляжного екзокостюму для Witchdoctor. Примітка. Скіни — це косметичні предмети, які змінюють зовнішній вигляд екзокостюму та не мають інших ефектів. Цей вміст надається як бонус за попереднє замовлення стандартного або Deluxe-видання Exoprimal. Можливо, він буде доступний для придбання пізніше. Відвідайте офіційний сайт для отримання більш детальної інформації. Exoprimal — командна мережева гра, де людство за допомогою високотехнологічних екзокостюмів протистоїть найлютішим хижакам в історії – динозаврам. Екзокостюми розрізняють за діапазоном дії здібностей, і гравці будуть використовувати їх, щоб протистояти численним зграям динозаврів у різних режимах командної гри. В основному режимі гри Dino Survival дві команди з п’яти гравців змагатимуться у різних PvE та PvP місіях. Гравці переносяться до місця останньої навали динозаврів і, дотримуючись вказівок Левіафана, виконують завдання. Перемогу здобуде та команда, яка виконає завдання першою. Незалежно від того, чи воюватимуть гравці з іншою командою або боротимуться разом з нею проти спільного ворога, але мета завжди залишається одною – виконати всі завдання раніше за інших. Навички гравців та багато іншого впливатимуть на вибір завдань, тож кожна битва буде унікальною. Онлайн гра * Для гри необхідний обліковий запис Capcom ID та підключення до Інтернету. * Інформацію про Capcom ID, та про те, як користуватися послугами, можна знайти на офіційному сайті Capcom ID cid.capcom.com. Зверніть увагу, що в деяких випадках використання Capcom ID може мати обмеження за віком. * Capcom може тимчасово призупинити роботу онлайн-послуг у разі непередбачених обставин.