AntVentor
Ви замислювалися коли-небудь, як виглядає світ очима мурашки? AntVentor це перша коротка глава із серії ігор «AntTrilogy» про мураху і його незвичайні пригоди в фотореалістичному макросвіті. Головний герой – мураха-винахідник, який, незважаючи на свій маленький розмір, прагне до великої мрії. Жив він собі простим та розміреним життям, поки не з'явився ти і не зламав його механізм, тим самим порушивши його плани. Тепер тобі доведеться зробити все можливе, щоб Флорантін не тільки повернувся до свого звичного життя, а й отримав можливість здійснити свою заповітну Мрію. Разом Вам належить здолати чимало труднощів та пережити багато пригод, які тільки починаються у цій першій главі.