Dispatch
Dispatch — супергеройська службова комедія, події якої відбуваються в сучасному Лос-Анджелесі. Авторами цієї відзначеної винагородами гри виступили сценаристи та режисери Tales from the Borderlands та The Wolf Among Us, у ролях — справжня плеяда зірок: Аарон Пол, Лора Бейлі, Джеффрі Райт та інші. Ви гратимете за Роберта Робертсона, відомого як Мехамен, чий робокостюм під час битви знищив заклятий ворог. Це змусило Роберта піти працювати в диспетчерський центр супергероїв — але не героєм, а диспетчером. У ролі диспетчера ви очолите групу колишніх суперлиходіїв, яким дали шанс виправитися. Керуйте підлеглими, водночас маневруючи в офісних взаєминах та романтичних стосунках, і потроху відбудовуйте робокостюм, щоб отримати шанс помститися! ТВОРІТЬ ВЛАСНУ ІСТОРІЮ У Dispatch кожне ваше рішення впливає на розвиток сюжету. Від розмов про буденність у кімнаті відпочинку до питань життя і смерті під час польової роботи — вибори впливають на ваші взаємини з героями, їхню лояльність, а також шлях, яким піде ваша власна історія. ВІДРЯДЖАЙТЕ ГЕРОЇВ Використовуйте стратегічну мапу для перегляду поточних надзвичайних ситуацій і відправляйте туди відповідних (чи невідповідних) героїв. Урівноважуйте у своїх тактичних рішеннях ризик і потенційний виграш, але пам’ятайте, що кожен вибір може мати далекосяжні наслідки для команди та цілого міста. ПОРЯДКУЙТЕ ГЕРОЯМИ Іноді для керування підлеглими недостатньо просто знати їхні сили. Кожен із них має власні специфічні риси, недоліки та життєвий вантаж, які вам доведеться враховувати, щоб команда не розпалася. Розвивайте їхні здібності та відкривайте нові вміння для підвищення ефективності під час польової роботи. Поєднуючи сюжет, стратегію та гумор, Dispatch досліджує, що означає бути героєм — незалежно від того, носите ви супергеройський плащ чи сидите за офісним столом. ЗУСТРІЧАЙТЕ ВИГНАНЦІВ За участю плеяди зірок з усіх куточків індустрії розваг - Аарон Пол («Пуститися берега», «Світ „Дикий Захід“», «Чорне дзеркало») - Лора Бейлі («Легенда про Vox Machina», The Last of Us II, «MARVEL Людина-павук») - Ерін Іветт (Hades II, The Wolf Among Us, Armored Core VI: Fires of Rubicon) - MoistCr1TiKaL / Чарльз Вайт - Jacksepticeye («Сонік Прайм», River City Girls 1 і 2, Bendy and the Ink Machine та Bendy and the Dark Revival) - Тревіс Віллінгем («Легенда про Vox Machina», Critical Role, Lego Marvel’s Avengers) - Алана Пірс («За межею З/Л/А», Cyberpunk 2077, Gears 5) - Lance Cantstopolis (каратист, танцівник, актор) - Джоел Гейвер («Потішні друзі», goodlongpee the movie) - THOT SQUAD (композиції: Pound Cake, Hoes Depressed) - Yung Gravy (композиції: Betty (Get Money), oops!) - Метью Мерсер (Critical Role, Overwatch) - Джеффрі Райт («Американське чтиво», «Казино „Рояль“»)