Chornobyl Liquidators
Chornobyl Liquidators - це не фантастична розповідь про дослідження Зони. Це історія про реальних людей, які зіткнулися з реальною загрозою - катастрофою на ЧАЕС. Невидима радіація, КДБ, складний моральний вибір... Чи вистачить у вас мужності та сил прийняти цей виклик? 26 квітня 1986 року сталася найбільша ядерна катастрофа в історії людства. В результаті вибуху і руйнування реактора № 4 Чорнобильської атомної електростанції в атмосферу було викинуто величезну кількість радіоактивних ізотопів. На боротьбу з цим невидимим і смертельним ворогом були відправлені загони ліквідаторів. Вони не були героями, але були покликані здійснювати героїчні вчинки. Багато з них заплатили за це власним здоров'ям, а то й життям... СТРИМУВАТИ НАСЛІДКИ КАТАСТРОФИ Станьте на місце безіменного героя, який протистоїть підступній радіації. Дійте як один з пожежників, які гасили пожежі на руїнах реактора №4 тієї фатальної ночі. Подорожуйте покинутим містом Прип'ять як дозиметрист, борючись з радіоактивним пилом і хмарами. У протирадіаційному костюмі досліджуйте тунелі під реактором у пошуках правди. Візьміть лопату і розчистіть радіоактивний графіт з даху машинного залу третього енергоблоку! Побачте пекло на власні очі... ЗРОБИТИ ВИБІР Від ваших рішень залежить не лише ваша доля і доля ваших близьких, але й доля всього світу. Протистояти безсердечному апарату радянських репресій і чинити опір кадебістам, чи покірно підкоритися їхній волі. Що для вас буде важливіше - безпека вашої родини чи істина? ВІДКРИТИ ПРАВДУ Чи вистачить вам сміливості розкрити правду про катастрофу, яка змінила світ? Зараз у вас є унікальна можливість стати її свідком і зробити свій внесок. Станьте ліквідатором аварії на ЧАЕС та пориньте у події, які назавжди змінили хід історії!