BrokenLore: LOW
BrokenLore: LOW — це психологічний горор, дія якого відбувається в прекрасному та загадковому японському селі Кірісаме Мура, де досі витає давня легенда про Гашадокуро, велетенський скелет з японського фольклору. Наомі Монтгомері приїжджає до Кірісаме Мура, сподіваючись на важливу професійну можливість, яка може дати поштовх її музичній кар’єрі. Але замість успіху вона стикається з темними сутностями та розкриває прокляте минуле, що переслідує село. Гру доповнено оригінальними скульптурами італійського митця Бруно Луккі. Вона поєднує реалістичну графіку зі стилізованими low-poly сценами і створена за участі психологині для досягнення справжньої емоційної глибини. Хідеки: "У Кірісаме Мура час тече по-своєму."