Підлітки-мутанти черепашки-ніндзя - мутанти на волі
Мутанти та люди разом насолоджувалися життям у Нью-Йорку. Аж раптом Леонардо, Рафаель, Мікеланджело й Донателло виявили, що кілька партій мутагенної рідини хтось розкидав і забруднив декілька районів міста. Справа здавалася не безнадійною, поки черепашки не зрозуміли, що через цей безлад з’явилися нові мутанти, відомі як «М’юбі». Не всі М’юбі погані, але деякі з них блукають вулицями, тому городяни більше не відчувають себе в безпеці. Приєднуйся до легендарних братів-черепашок і поринь у нову пригоду приголомшливих масштабів. Проникливі репортажі Ейпріл, мудрі настанови Сплінтера — у тебе є все, щоби приготуватися до боротьби зі злочинністю та взяти участь в епічній сазі про справедливість і хаос! Долучайся до пригоди в одноосібній або кооперативній грі, щоб змінити пам’ять громадян, доставити піцу вчасно й постаратися не з’їсти її дорогою.