Ви — кочівник, старший вампір, що пробуджується після столітнього сну. У вашій крові звучить голос іншої істоти — вампіра-детектива, на ім’я Фаб’єн. Він стане вашим провідником у Сіетлі XXI століття. У деяких частинах гри ви досліджуватимете місто його очима, повертаючись до старої нерозкритої справи. Полюйте в сучасному нічному Сіетлі, що стоїть на порозі відкритої надприродної війни. Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 — динамічний вампірський екшен із неонуарним детективом про вбивство. Досліджуйте вампірський двір Сіетла та його закутки в цьому екшн-RPG від студії The Chinese Room, що отримала премію BAFTA. Набір Santa Monica Memories Видання Deluxe містить набір Santa Monica Memories, що дає змогу пережити ностальгію за першою Bloodlines. У наборі є: знак «СТОП», саркофаг з Анкарану та портрет сестер Ворман. Крім того, набір Santa Monica Memories додає до притулку неонову вивіску клану щоразу, як ви проходите гру за новий клан. Ви — монстр Кров підтримує ваше існування та живить вампірські дисципліни. Застосовуйте надприродні здібності або грубу переконливість, щоб заманити необачних смертних у темні провулки й утамувати спрагу. Однак будьте обачні: розкриття своєї сутності призведе до наслідків. Пам’ятайте: ви — не єдина істота, що ховається в темряві. Бойова система гри дає можливість вибирати різні стилі гри, залежно від клану. Ви можете вступити в ближній бій з надприродною силою, атакувати здалеку магією крові або безшумно полювати, як хижак. Світ Темряви Долучайтеся до вампірської громади або боріться проти неї. У цьому продовженні культової гри Bloodlines усе залежить від вас: саме ваші рішення, змови й інтриги змінять місто назавжди.