Undead Horde 2: Necropolis
Живі знищили ваш дім: Некрополіс. Станьте королем-некромантом та підніміть воїнів нежиті з полеглих ворогів. З кожною перемогою ваша армія зростатиме в силі, ваші міста ставатимуть могутнішими, дозволяючи вам долати все більше труднощів. Поверніть собі свої землі, звільніть неупокоєні душі і забезпечте майбутнє для нежиті. Undead Horde 2 це екшн про некромантію з елементами рольової гри, стратегії та слешеру.