THE FINALS
Пробивайтеся на перші позиції, виграйте THE FINALS та підкоріть серця глядачів! У THE FINALS вас не зупинять жодні перешкоди! Ламайте стіни та пробивайте стелі, трощіть все навколо й будуйте мости та барикади в ході динамічних боїв із високими ставками на найбільшій у світі арені! THE FINALS є командним видом спорту, але ви здобуваєте славу і для себе особисто. Створіть власного гравця, використовуючи великий арсенал скінів, умінь, аксесуарів, зброї та гаджетів! Влаштовуйте суперникам засідки та пастки за допомогою розкиданих на арені предметів! Кидайте каністри з пальним або мастилом у ворога чи у вікна або влаштуйте ворогу вогненний дощ із неба. Використовуйте рухомі платформи, троси, трампліни й інші механізми, створюючи небезпечні перешкоди та незабутні моменти! Бийте ворога сміттєвими баками, квітами в горщиках, офісними стільцями та лікарняними ліжками! Вас обмежує лише ваша уява.