Super Woden GP II
Відчуйте любов до світу автоспорту! Здобувайте ранги й збирайте колекцію авто вашої мрії! Приготуйтеся піднятися на вершину світу автоспорту! Super Woden GP II — це лист кохання до спортивних й аркадних гоночних ігор 90-х. Беріть участь у різноманітних змаганнях — від ралі до перегонів на витривалість — у класичному ізометричному стилі, використовуйте інтуїтивно зрозумілий інтерфейс центральної мапи, щоб купувати й тюнінгувати машини, досліджуйте траси в усьому світі, навідуйтеся до свого гаража тощо. Придбайте понад 180 автомобілів від 9 виробників за кредити, зароблені в перегонах, і розблокуйте секретні машини за майстерну гру. Ганяйте наодинці, бийте рекорди інших гравців чи насолоджуйтеся локальним багатокористувацьким режимом із розділеним екраном до 4-х гонщиків! Ані ця гра, ані її вміст не узгоджені та не пов’язані з жодним автовиробником або організатором перегонів.