Parking Masters Deluxe Edition
Ласкаво просимо до Parking Masters, де на вас чекає справжнє випробування ваших навичок паркування в широкому спектрі завдань! Маневруйте легковими автомобілями, вантажівками, автобусами та причепами на численних рівнях, розроблених з реалістичною фізикою та захоплюючим візуальним стилем. Цей пакет включає в себе: - Parking Masters - Parking Masters - Big Rig DLC - Parking Masters - Bus Driver DLC З 2 доповненнями ви пройдете 100 додаткових рівнів, які доведуть вашу точність до межі, коли ви будете маневрувати великими транспортними засобами з витонченістю та контролем. Parking Masters Deluxe Edition пропонує реалістичний і корисний досвід для всіх ентузіастів паркування. Ви готові довести свою майстерність і стати чемпіоном з паркування?