S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Enhanced Edition
Повернись туди, звідки все почалося. Трилогія S.T.A.L.K.E.R., одна з найвизначніших і найреволюційніших серій шутерів від першої особи, повертається. Тепер у покращеній та оновленій версії для нового покоління. S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky — друга частина Legends of the Zone Trilogy, яка розкриває події, що передували першій грі. Завдяки можливості безпосередньо впливати на розстановку сил через війни угруповань, ти вживаєшся в роль Шрама — загартованого найманця, якимось чином здатного виживати під час смертельних Викидів. Проривайся до Чорнобильської АЕС крізь радіацію, аномалії, ворогів, мутантів і палаючу у конфліктах Зону. ВІЙНИ УГРУПОВАНЬ Аномальна активність досягла безпрецедентного рівня, і Зону охоплює нестабільність. Обирай свій шлях обережно або грай за всіх і одразу, як справжній найманець, — і впливай на крихкий баланс сил у Зоні. НЕЗВІДАНІ СТЕЖКИ Прямуй у невідоме, відкриваючи загублені території та таємниці Боліт, Лиманська та Рудого лісу. Використовуй нову зброю та вдосконалену систему модифікацій спорядження разом з інноваційною механікою пошуку артефактів. НЕРОЗКРИТІ ТАЄМНИЦІ МИНУЛОГО Занурся в глибші секрети, що безпосередньо пов'язані з подіями оригінальної "Тіні Чорнобиля". Стань свідком ключових поворотів долі, що визначили майбутнє Зони, зустрінь знакових персонажів і досліджуй легендарні локації такими, якими вони були колись. Вдалого полювання, сталкере!