Killing Time: Resurrected
Ласкаво просимо до маєтку Конвеїв! Компанії Nightdive Studios і Ziggurat Interactive об’єднали зусилля, щоб повернути широкому загалу цей вишуканий шутер, просякнутий чорним гумором і жорстоким насильством! Бонусом ви отримуєте розв’язання головоломок і необхідність мислити стратегічно. Криваву бійню оздоблено паранормальним графічним оформленням та надприродним сюжетом. Події Killing Time Resurrected розгортаються на початку 1930-х. Ви граєте за студента, що досліджує таємничий світ єгиптології і потрапляє в особняк, який успадкувала Тесс Конвей. Ритуал, який мав подарувати міс Конвей вічне життя, пішов не за планом: вона загадково зникла разом зі своїми заможними друзями. Киньте виклик численним потойбічним жахам: знайдіть і знищте містичну єгипетську клепсидру, щоб розвіяти її прокляття. Видання-ремастер під назвою Killing Time Resurrected містить можливість перемикатися між графічним оформленням оригінальних версій для 3DO й ПК з високою роздільністю, поліпшені текстури оточення, осучаснений ігролад, удосконалене керування, а також розширені налаштування й перепризначення клавіш.