SPLITGATE: Arena Reloaded
Ніяких фракцій. Ніяких здібностей. Ніяких обмежень. SPLITGATE: Arena Reloaded поєднує найкраще з Splitgate 1 і 2, повертаючи класичне відчуття аренного шутера. Грайте безкоштовно зараз. Арена повернулася: Поринайте у швидкоплинні матчі з налаштовуваними наборами або випробуйте себе в класичній арені з рівним стартом. Бийтеся в улюблених фанатами режимах, таких як командний бій на смерть, цар гори та захоплення, або відірвіться в режимах для вечірок, таких як Gun Game і Shotty Snipers. Змагайтеся за підсилення по всій арені, щоб отримати тимчасові переваги та змінити хід битви. Прокачування та прогрес: Заробляйте винагороди з кожним матчем, підвищуючи рівень своєї кар'єри, розблоковуючи зброю та косметику, і доводячи себе в рейтингових таблицях лідерів. Кожна зброя має свій власний шлях прогресії з унікальними камуфляжами, щоб продемонструвати майстерність. Піднімайтеся від новачка до прайма через понад 1000 рівнів, щоб довести, що ви майстер арени. Нові карти, зброя та багато іншого: Відчуйте 20 різноманітних арен, включаючи 5 нових та перероблених арен. Бийтеся на борту рухомого наземного крейсера на Hammerhead, орієнтуйтеся в масивному іригаційному комплексі Terra13 або домінуйте на класичних картах, таких як Oasis та Abyss. Налаштуйте свій набір з 18 різними основними видами зброї та 9 унікальними додатковими, або підбирайте потужну зброю, щоб домінувати на арені. Портали з метою: Використовуйте портали, щоб переграти своїх супротивників способами, які жоден інший шутер не може повторити. Атакуйте з неможливих кутів, уникайте неминучої смерті або блокуйте ключові позиції за допомогою перевантаження порталів. Очищайте ворожі портали за допомогою EMP гранат і захоплюйте територію для своєї команди.