Sherlock Holmes The Awakened — розширене видання
До розширеного видання входить: - Sherlock Holmes The Awakened - Набір бічних завдань «Нашептані сни» Поверніться у напружену лавкрафтівську пригоду — тепер із сучасною графікою та ігроладом. Ви опинитеся у жахливих мітах Ктулху в ролі Шерлока Холмса, де він має розслідувати серію таємничих зникнень у Європі та США. У грі The Awakened історії Лавкрафта поєднуються із життям Шерлока Холмса. Гра занурює вас у світ легендарних мітів Ктулху, де ви маєте розслідувати серію таємничих зникнень, що пов’язані з темним культом Стародавнього Бога. Хтозна, що саме вони замислили, але ви маєте їх зупинити… або зіткнутися з немислимими наслідками. Вперше у своєму житті Шерлок дійсно наляканий. Раціональна людина з холодною головою стикається із потойбічною сутністю, існування якої неможливо пояснити жодною логікою. Це відкриття захоплює і лякає водночас, а гонитва за істиною майже зводить Шерлока з розуму, тому це буде єдина історія, яку Ватсон ніколи не опублікує. Події The Awakened розгортаються у 1882 році, коли Шерлок і Джон, тоді ще просто співмешканці, стали всесвітньо відомим детективним дуетом. Про гру: - Дослідіть лавкрафтівські міти Ктулху та зіткніться із древніми жахами, які не осягнути людською свідомістю - Поборіть наближення божевілля, поки шукаєте відповіді на питання, що не мають жодного раціонального пояснення - Знайдіть підказки, які приведуть вас до відомої лондонської Бейкер-стрит, психіатричного закладу Швейцарії, небезпечних водних угідь Луїзіани та інших місць - Переосмислення гри 2008 року: The Awakened повністю перероблена в Unreal Engine та вирізняється не лише сучасною графікою та анімацією, а й розширеною сюжетною лінією, численними побічними завданнями та новою механікою, зокрема унікальним ігроладом із божевіллям.