Shadow Gambit: The Cursed Crew
Агов, про́кляті пірати! Це Shadow Gambit: The Cursed Crew, нова стратегія з елементами стелсу, події в якій розгортаються в альтернативну Золоту добу піратства. Жителям загадкових островів, Загублених Карибів, які перебувають під контролем жахливого війська Інквізиції, дошкуляє Прокляття загублених душ. Інквізиція зневажає усе надприродне й випалює про́клятих піратів, як ви, душопожиральним вогнем. Зберіть свою команду про́клятих піратів: Подорожуйте з про́клятою піраткою Афією і шукайте легендарні чорні перлини, щоб оживити власну про́кляту команду. Кожен з восьми членів вашої команди — персонаж з індивідуальною особистістю, озброєний надприродними здібностями, за якого можна грати. Здійснюйте розпізнавання противника за допомогою магічної гармати Ґаеля, відкривайте магічні портали якорем душ містера Меркьюрі, або мчіть через просторово-часовий континуум, щоб завдавати миттєвих прихованих ударів міфічним мечем Афії. Перехитріть ворога: Проверніть епічне пограбування й дістаньте загадковий скарб, наділений силою інших світів, щоб здолати армію Інквізиції. Просочуйтесь у ворожі фортеці. Пробирайтесь у тил противника. Розумно поєднуйте магічні вміння членів вашої команди, щоб знешкоджувати різноманітних ворогів ретельно продуманими тактичними прийомами. Почувайтеся геніальним верховодою, коли все йде чітко за вашим планом! Ваш корабель – ваш дім: Долучайтеся до команди «Ред Марлі», корабля-привида з живою душею. На борту плануйте наступну подорож чи просто проводьте час з товаришами по команді, поки вони насолоджуються своїм нежиттям. Познайомтесь з легендарними про́клятими піратами Загублених Карибів ближче. Індивідуальні завдання для всіх персонажів розкриють їхні історії, пояснять, хто вони такі й що привело їх на про́клятий шлях. Досліджуйте Загублені Кариби: Виходьте на берег екзотичних островів Загублених Карибів. Від місцин, де повітря просякнуто магією про́клятих душ, до тропічних пляжів і жвавих піратських містечок, забудованих халупами, кожен острів — це унікальна, створена вручну «пісочниця», де на вас чекають пригоди. Грайте по-своєму: Перед початком кожного завдання ви маєте вільний вибір членів команди. Використовуйте їхні унікальні здібності, щоб знаходити нові стратегії боротьби з силами Інквізиції. Плануйте свій власний шлях на острови й назад, грайте криючись чи у відкриту й використовуйте оточення собі на користь. Це ваш ігровий майданчик, де можна експериментувати. Керуйте часом і експериментуйте: У вашому розпорядженні могутня магія корабля-привида, що дозволяє керувати часом. Зупиняйте час, щоб обмірковувати стратегічні рішення або планувати черговість дій персонажів. Зберігайте в пам’яті кожну мить, щоб негайно до неї повернутися, якщо все піде наперекіс. Змінюйте підходи й тактику, щоб знаходити власні унікальні рішення для кожної миті в грі — спішити нема куди!