Sumerian Six
Проведіть команду з бойових науковців у серце ворожих сил, боріться з нацистами, розкривайте таємниці та розробляйте чудернацькі технології. Переломіть хід Другої світової війни в цій тактичній стелс-пригоді в реальному часі. Sumerian Six розповідає про те, як найкращі науковці-воїни створили Enigma Squad [загін «Енігма»], щоб проводити секретні місії проти Третього рейху. Разом ви протистанете колишньому учаснику загону Гансу Каммлеру, щоб зірвати його плани з використання таємничої потужної матерії під назвою Ґайсштоф. Sumerian Six запрошує до захопливої подорожі континентами разом із колегами: хіміком-вигнанкою Розою Резнік, ведмедем-солдатом Войтеком і знавцем езотеричної психології Зігфрідом фон Адельсбергом. Використовуйте унікальні навички й знання кожного з членів команди та вміло поєднуйте їх, щоб перемогти ворогів і досягти успіху. Що далі ви розкриваєте секрети нацистів, то більше дізнаєтеся про окультні технології зброї і давні шумерські артефакти, які використовує Каммлер у своїх махінаціяїх. Якщо нацисти переможуть, майбутнє буде зловісним, тож докладіть усіх зусиль, щоб цього не сталося. Урятуйте майбутнє в цій тактичній стелс-пригоді в реальному часі. Демонічні нацисти Ганс Каммлер у минулому був ватажком вашого загону, але тепер очолює окультні дослідження нацистів, щоб створити непереможну зброю. Зійдіться в битві проти важко озброєних мутантів із надприродними силами та випробуйте своє стратегічне мислення й кмітливість. Жорстокість проти науки Проберіться до фортеці нацистів і знайдіть спосіб знешкодити всюдисущих вартових, перш ніж узятися за страшніші загрози. Комбінуйте вміння членів команди, щоб максимально ефективно реалізувати свою тактику. Подорож світом Sumerian Six надихається реальними місцями й подіями та розповідає альтернативну історію, де народні оповідання та теорії змови такі ж реальні, як і загроза нацизму.