Screamer
Навіщо змагатися? Пристрасть, амбіції, помста — кожен має причину для участі в турнірі Screamer, і ніхто не відступиться! Долучайтеся до перегонів і змагайтеся поруч із безстрашними водіями, готовими ризикнути всім заради того, у що вірять. Учасники Screamer П'ять команд. П'ять причин ризикнути всім — на трасі й поза нею. Солдати, науковці, злочинці, суперзірки й безжалісні магнати. Різні долі зійшлися в одній точці: на турнірі Screamer. Це жорстоке змагання під керівництвом загадкового господаря стане ключем до досягнення особистих цілей кожного учасника. Обирайте водія мудро: автомобіль кожного відображатиме його власний стиль, пропонуючи унікальний дизайн і здібності, що дозволять перемогти на цьому нещадному шоу. Унікальний стиль Наважтеся на найсмертельніші перегони у футуристичному всесвіті з естетикою аніме 90-х. Поринайте у світ неону та швидкості, де панує адреналін! ECHO ECHO — загадкова технологія, що змінила перегони назавжди. Вона перетворила їх на автомобільні бої! Випробовуйте межі автомобілів знову і знову. Вмикайте Boost, Strike і Shield, щоб лідирувати, миттєво прискорюватися й вибивати суперників із траси. А якщо бажаєте повного хаосу, вмикайте Overdrive: ані милосердя, ані гальм, ані місця для інших на вашому шляху. Опануйте силу ECHO, щоб стати справжнім гонщиком Screamer! Різні стилі змагання У Screamer ви маєте бути готовими до будь-яких випробувань, і бути найшвидшими не завжди достатньо. Правильна стратегія залежить від режиму гри: у Командних перегонах важливо як перетнути фінішну лінію, так і здолати суперників, а в інших режимах треба якнайдовше використовувати Overdrive. Доведіть свою першість за будь-яких умов — онлайн і в режимі розділеного екрана!