Подвійний Дракон Відродження
Серія Double Dragon визначила жанр belt-scroll action з моменту появи в аркадах у 1987 році. Тепер вона повертається як Double Dragon Revive, завдяки пристрасній підтримці шанувальників ретро-ігор протягом багатьох років! Оновлена стильна графіка персонажів! Побачте своїх улюбленців з золотого віку аркад, відтворених у сучасній 3D-графіці. Потужні вороги з минулого повертаються, щоб знову зіткнутися з братами Лі. Найкращий досвід belt-scroll action! Гравець рухається горизонтально по екрану, щоб перемагати ворогів у цьому улюбленому жанрі. Відчуйте той самий простий та інтуїтивно зрозумілий геймплей з управлінням та балансом, відточеним для сучасної ери. Ретельно продуманий досвід під наглядом персоналу з досвідом роботи над бойовими іграми Arc System Works робить легким занурення нових гравців у гру з першої ж хвилини. Захоплююча стратегічна дія! Бій вимагає адаптації та різноманітності, більше, ніж просте натискання кнопок. Занурюйтесь у стратегію, вивчаючи патерни ворогів і знаходячи найбільш ефективний час для атак. Підбирайте зброю, розкидану по рівнях, та використовуйте особливості місцевості для здобуття переваги в бою!