ScooterFlow
Найреалістичніша гра про фрістайл-сайклети. Катайся в скейтпарках, на вулицях і мегарампах. Налаштуй свій сайклет і виконуй справжні комбінації трюків за допомогою системи, заснованої на фізиці. Досліджуй світ і створюй свій власний стиль катання. РЕАЛІСТИЧНА ФІЗИКА ScooterFlow використовує реалістичну фізичну систему. Кожен грайнд, стрибок і трюк відчуваються природно і чутливо. Опануйте фізику, щоб створювати плавні лінії та креативні комбінації. ГРАЙТЕ З ДРУЗЯМИ Катайтеся разом у реальному часі з друзями або глобальною спільнотою. Приєднуйтесь до публічних лобі або створюйте приватні сесії. Досліджуйте парки та знімайте лінії разом. НАЛАШТУВАННЯ СКУТЕРА ТА ОДЯГУ Створіть власний скутер, використовуючи реальні деталі від таких брендів, як Apex, Ethic, Lucky, Aztek, Madd Gear, Envy та інших, з понад трильйоном можливих комбінацій. Налаштуйте одяг свого райдера відповідно до свого стилю. РЕПЛІКИ СКЕЙТ-ПАРКІВ Катайтеся на репліках реальних скейтпарків у масштабі 1:1, включаючи Madrid Urban Sports і парки з Нової Зеландії, такі як Washington Way, Knights Stream, Bay Skate і X Air. РЕДАКТОР ПОВТОРІВ Записуйте та зберігайте свої найкращі трюки за допомогою вбудованого редактора повторів. ПРОФЕСІЙНІ СПОРТСМЕНИ Катайтеся в ролі своїх улюблених легенд скутерного спорту, серед яких найвідоміші імена цього виду спорту: Раян Вільямс, Джаззі Картер, Реймонд Варнер, Кай Сондерс, Ділан Моррісон, Данте Хатчінсон, Міа Каталано, Купер Клаар, Коді Флом та Дакота Шуетц. ОФІЦІЙНИЙ САУНДТРЕК Натхненна класичними саундтреками до екстремальних видів спорту, музика ScooterFlow поєднує інді, рок, хіп-хоп та реп із суворою вуличною енергією, щоб кожна поїздка була насиченою та живою.