REVEIL - Funhouse Edition
Крім оригінальної гри, REVEIL — Funhouse Edition містить такі доповнення: — REVEIL Original Soundtrack: 14 оригінальних композицій — красивих і захопливих. — Digital Artbook: погляд за лаштунки створення гри, зокрема на концепти та джерела натхнення авторів. — Black and White Camera Filter: чорно-білий графічний фільтр, що створить справжню атмосферу вінтажного жаху. — Audio Plays: добірка аудіозаписів, створених акторами озвучення, що розкажуть багато нового про світ REVEIL. — Developer Commentary: внутрішньоігрові коментарі розробників, які допоможуть іще глибше зануритися в гру. Ви прокинулися. Почуваєтеся розгублено. Болить голова. Речі здаються нереальними, однак знайомими. Вашої дружини Марти та доньки Дорі немає поруч. Чому? У пошуках відповідей ви досліджуєте своє оточення та фрагменти спогадів. Сповнені бажання з’ясувати, що відбувається, ви неодноразово стикаєтесь із загадковими завданнями. Що сталося минулої ночі? Чому ви не можете думати ні про що інше, крім свого минулого, у якому зводили сцени в цирку? Коли все стає дедалі божевільнішим і химернішим, а межі між реальністю, спогадами й уявою все більше розмиваються, ви усвідомлюєте: шляху назад немає. Ви повинні будь-що довести цю історію до кінця, чого б вам це не коштувало… Відчуття безпеки оманливе. Це ще не кінець. СВІТ У REVEIL гравець занурюється у світ, створений з увагою до деталей, де межі між реальністю й ілюзією розмиваються. Антураж цього світу — ретельно продумане середовище цирку 60-х років, яке невдовзі набуває сюрреалістичних рис. Зазирніть у свідомість і минуле Волтера Томпсона. Що далі ви просуваєтеся, то похмурішими, загадковішими й містичними стають враження. Потрапивши у вир оманливих вражень, фрагментів спогадів і загадкових видінь, у вас залишається лише один вихід — зануритися ще глибше в надії знайти відповіді на всі свої бентежні запитання, навіть якщо ця надія повільно згасає. Рішучість знайти Марту й Дорі — це єдине, що не дає вам здатися. Не пропускайте залишені ними підказки, тримайте очі широко розплющеними… і спробуйте не втратити розум. Увага: Додатковий ефект камери та коментарі від розробника будуть доступні після першого проходження гри.