REMATCH (Pre-order)
Ексклюзивні бонуси за попереднє замовлення: - Капелюх «Раніше всіх»: наша вдячність за вашу підтримку й віру в гру із самого початку, а також данина усій спільноті. Доступно в усіх виданнях. НОВИЙ ПОГЛЯД НА ФУТБОЛ Екшен від третьої особи: підсікайте, перехоплюйте та забивайте у ворота. Опиніться в центрі подій в режимі зручного огляду від третьої особи. Контроль одного гравця: спостерігайте за грою, займайте ідеальну позицію та влучно бийте по мʼячу: кожне ваше рішення має значення, як і дії товаришів по команді, без яких вам просто не перемогти. Вміння вирішує усе: на ідеальному футбольному полі, де усі гравці мають однакові параметри, перемога залежить лише від вміння гравця та тактичної координації. НАПРУЖЕНИЙ ЕКШЕН ТА ГЛИБОКА ТАКТИКА Справжній футбол з аркадним стилем гри: відчуйте себе неймовірним спортсменом, здатним на усі найкращі футбольні рухи. Невпинний екшен: ані фолів, ані офсайдів, ані пауз... ані часу на відпочинок. Доступна та водночас глибока механіка: як і в справжньому футболі, для перемоги потрібна як точність та швидка реакція, так і бездоганна координація команди. КОМАНДНА ГРА ОНЛАЙН Командна гра онлайн: гру Rematch з самого початку було створено для багатокористувацької гри в мережі, і вона забезпечує мінімальну затримку для чесних матчів. Режими змагань: киньте виклик собі та своїм товаришам — спробуйте вийти у вищу лігу. Сезонний вміст: в грі на вас завжди чекатиме щось нове. В кожному сезоні нові ігрові режими з різноманітним наповненням.