REMATCH - Elite Edition Upgrade
Покажіть всім, хто тут головний, із виданням Rematch Elite Upgrade, де винятковість й унікальність йдуть пліч-о-пліч. - 2 квитки на оновлення перепустки капітана — більше нагород і шарму. Кросівки «Глюк» — уособлення майбутнього з кожним кроком. І хто сказав, що глюки не можуть бути красивими? - Куб доповненої реальності «Емблема» — із ним кожен гол наповнюватиме матч яскравими тематичними барвами. - Капелюх «Емблема» — це не просто якийсь там капелюх, а справжній символ статусу, особистості й стійкості.