Real Cake Maker
Стань найкращим пекарем тортів у місті та створюй найсмачніші торти в цій апетитній кулінарній пригоді! Який торт ти любиш? Яким би він не був, ти можеш його спекти! Від казкової глазурі до чудових прикрас, створюй торти, які виглядають так само добре, як і смакують. Показуй свої творіння друзям, влаштовуй неймовірні тортові вечірки або змагайся в захопливих кулінарних конкурсах за шанс стати чемпіоном тортів! Особливості: ● навчися випікати найсмачніші торти! ● використовуй професійні кондитерські інструменти для випікання, дизайну та декорування! ● прикрашай свої торти великою кількістю глазурі, декору та топерів, щоб зробити їх особливими! ● влаштовуй тортові вечірки зі своїми милими тваринками-друзями та роби кожне святкування незабутнім ● бери участь у конкурсах з випікання, голосуй за улюблені торти та вигравай перший приз! ● одягайся як справжній пекар! Надягни гарний кухарський ковпак і милий фартух ● насолоджуйся колекцією веселих розмальовок, які надихнуть твою творчу сторону Спечи радість і підсоли свій день веселими солодкими витворами!