Real Cake Maker: Sugar Rush
У цьому захопливому DLC ти відкриєш три нові рецепти капкейків, які обовʼязково підкорять серця всіх: ● Бананово-шоколадний капкейк - ідеальне поєднання насиченого шоколаду та ніжного банана ● Лимонно-маршмелоу капкейк - чудове поєднання освіжаючого лимона та пухкого маршмелоу ● Полунично-ванільний капкейк - апетитне поєднання свіжої полуниці та класичної ванілі Приготуйся вразити всіх цими веселими та смачними капкейками!