Real Boxing 2: Remastered
Відкрийте для себе зовсім новий світ ігор про бойові види спорту. У ролі початківця боксера кидайте виклик досвідченим суперникам, намагайтеся перемагати та здобувати ефектні нокаути! Досліджуйте світ боксу і прокладайте свій шлях на самий вершечок. Ви можете стати чемпіоном з боксу, найкращим бійцем усіх часів! Тож готуйте кулаки та бийте по-справжньому сильно! Дізнайтеся, з чого ви зроблені, і спробуйте піднятися на саму вершину. Станьте абсолютним чемпіоном! Використовуйте джеби, хуки та аперкоти, поєднуючи їх у нищівні комбінації. РЕМАСТЕРОВАНА ВЕРСІЯ На вас чекає нове випробування: гру було заново збалансовано, щоб подарувати свіже та чесне боксерське враження. Покращені ефекти та оновлена графіка створюють відчуття справжнього бою на рингу! ОБЕРІТЬ СВІЙ СТИЛЬ БОКСУ Перш ніж відправити суперника в нокаут, вам потрібно вдосконалити свої бойові навички! Налаштуйте характеристики боксера під власний стиль гри та швидко підвищуйте рівень, щоб відкривати нові вміння, які допоможуть у майбутніх поєдинках! Використовуйте потужні посилення, щоб наблизити свою мрію. Готуйтеся, у повітрі відчувається запах нокауту! ГРАЙТЕ В МІНІІГРИ Тренуйте свого бійця в захопливих мінііграх, що відтворюють тренування справжніх боксерів, і розвивайте свій персонаж! Щоб стати чемпіоном, доведеться вилити чимало поту в тренувальній залі. Ніхто не обіцяв, що це буде легкий виклик! СТВОРІТЬ БОКСЕРА СВОЄЇ МРІЇ Real Boxing 2 дозволяє повністю налаштувати вашого бійця! Оберіть йому вбрання, зробіть нове татуювання та навіть змініть зачіску. Налаштуйте всі деталі тіла – від маси і рельєфу м’язів до форми носа. ОДЯГАЙТЕСЯ, ЩОБ ВРАЖАТИ Як і в будь-якому виді єдиноборств, на ринг найкраще виходити зі стилем, завдаючи ударів упевнено. Тож спорядьтеся як слід: взуття, штани та рукавички, які відповідають вашому стилю, і збивайте суперників з пантелику вже самим своїм виглядом. БИЙТЕСЯ З УНІКАЛЬНИМИ БОСАМИ Киньте виклик незвичним і небезпечним супротивникам! Клоун? Є. Санта? Так, і він тут. Справжній кам’яний голем? Звісно. Переможіть їх усіх і заберіть їхнє епічне спорядження! Приєднуйтеся до клубу, створюйте власного боксера та починайте боксерську кар’єру. Готуйтеся завдавати ударів, і завдавати їх сильно! Дізнайтеся, на що ви здатні, і підніміться на саму вершину!