Puff Up
Надувай свою повітряну кулю якнайбільше, ухиляючись від колючих м’ячів. Ідеально таймуй рухи, щоб зростати й не луснути — обережно: що більший ти, то складніше! Кидай виклик друзям у захопливому режимі дуелі, де 2 гравці сходяться віч-на-віч! Мчи до фінішу або збери найбільше монет до завершення часу — і перемагай! Відкривай нові кулі з унікальними стилями та налаштовуй свій досвід під час гри. Прокачуй здібності, берися за яскраві мініігри й доводь навички до межі в кожному випробуванні! Можливості: - Режим дуелі: поєдинок 1v1 із друзями - Кулі та скіни: персоналізація форми й вигляду - Поліпшення та бустери: підсилюй здібності та змінюй хід гри - 3 культові мініігри: додаткові виклики та нагороди - Задовільний геймплей: плавний, драйвовий екшен щоразу Дізнайся, наскільки великим зможеш стати, не луснувши під тиском!