Pool Cleaning Simulator
Pool Cleaning Simulator — це гра на прибирання у стилі PowerWash Simulator, де ви використовуєте різноманітні інструменти, щоб зробити брудні басейни блискуче чистими. Гра відтворює весь процес очищення, чищення та обслуговування різних басейнів — від розкішних приватних садових зон до громадських плавальних комплексів. Візьміть на себе роль віртуального прибиральника басейнів і прийміть виклик перетворення брудних, занедбаних басейнів у блискучі оазиси релаксу. Реалістична симуляція Пориньте у найавтентичніший досвід прибирання басейнів з реалістичною фізикою води та справжніми інструментами для чищення. Різноманітні середовища Зустрічайте широкий спектр типів басейнів, кожен з унікальними викликами. Від приватних басейнів, оточених пишними садами, до величезних комерційних комплексів — кожен сценарій це нова пригода. Динамічна погода Виконуйте завдання з прибирання в різних погодних умовах — від пекучого сонця до ніжного дощу, що додає додатковий рівень реалізму та складності. (додано одразу після виходу EA) Оновлення та прогрес У міру проходження розблокуйте нові інструменти та обладнання, підвищуючи свою ефективність і майстерність як видатного прибиральника басейнів. Розслабляючий ігровий процес Насолоджуйтесь заспокійливою грою, що поєднує медитативні дії з відчуттям досягнення, спостерігаючи, як брудні басейни перетворюються на бездоганні місця для відпочинку.