FreeMind S.A.Симулятори
“Pool Cleaning Simulator” — це гра про прибирання, схожа на PowerWash Simulator, у якій ви використовуєте різні інструменти, щоб зробити брудні басейни чистими та блискучими. Гра відтворює весь процес очищення, чищення та обслуговування різних басейнів — від розкішних приватних басейнів у дворах до великих громадських плавальних комплексів. Станьте віртуальним прибиральником басейнів і прийміть виклик — перетворити брудні, занедбані басейни на сяючі оази відпочинку. Ключові особливості Pool Cleaning Simulator Реалістична симуляція Пориньте в найавтентичніший досвід очищення басейнів із реалістичною фізикою води та правдоподібними інструментами. Різноманітні середовища Вас чекає широкий вибір типів басейнів, кожен з унікальними викликами. Від приватних басейнів серед садів до величезних комерційних комплексів — кожен сценарій це нова пригода. Розслаблюючий геймплей Насолоджуйтесь спокійним ігровим процесом, що поєднує медитативні дії та відчуття задоволення, коли брудні басейни перетворюються на чисті простори. Junkyard Builder Почніть із нуля та створіть власну імперію звалища в реалістичному симуляторі від першої особи, присвяченому переробці, відновленню та управлінню бізнесом. У Junkyard Builder ви отримуєте занедбане звалище і перетворюєте його на процвітаюче промислове підприємство. Шукайте цінні речі, переробляйте матеріали, знаходьте забуті скарби та розвивайте свій бізнес крок за кроком. Кожен уламок має потенціал — якщо знати, як його використати. 🔧 Від брухту до прибутку Ваша подорож починається з маленького занедбаного звалища та обмежених інструментів. Досліджуйте, збирайте та переробляйте брухт, щоб заробляти гроші, а потім інвестуйте в краще обладнання та покращення. Перетворюйте непотріб на цінні ресурси та створюйте самодостатній бізнес на основі розумних рішень і ефективних процесів.