Pizza Possum
Життя прекрасне, коли ти опосум. Можна їсти усе завгодно, і ніхто у світі вас не зупинить. Ну, окрім сторожових псів, що патрулюють ваше містечко. Але хто вони такі, щоб вам завадити? Крім того, завжди можна швиденько сховатися в кущах, щоб збити собак зі сліду. Чого чекаєте? Час ласувати! ● Насолоджуйтеся миленькими аркадними хованками ● Сійте хаос в ролі товстенького опосума ● Тікайте чи відвертайте увагу собачих патрулів за допомогою широкого спектра інструментів: від димових бомб до боксерських рукавичок ● Об'єднуйтеся з другом і сійте ще більший хаос у локальному кооперативі ● Кричіть, коли за вами женуться, й гиготіть, коли вдалося відірватися — не стримуйте себе ● Переслідуйте наляканих свиню й гуся так довго, щоб вони віддали вам іще фруктів ● Надкусіть найбільший шматок сиру, який ваші опосумські очі коли-небудь бачили ● Надягайте маску собаки й спокійно насолоджуйтеся морозивом ● Ризикніть усім заради останньої крихти їжі Якщо коротко — життя прекрасне, коли ти опосум: Їж, біжи, ховайся й знову їж.