PAYDAY 3: Silver Edition
Передзамовлення Срібного видання містить Основна гра Маска «Темний Стерлінг» СЕЗОННА ПЕРЕПУСТКА (6 місяців) PAYDAY 3 — це довгоочікуване продовження одного з найпопулярніших кооперативних шутерів. З моменту виходу PAYDAY гравці насолоджуються відчуттям ідеально спланованого і реалізованого пограбування. Саме це робить PAYDAY високооктановим кооперативним шутером від першої особи, який не має собі рівних. Вийди з пенсії і повернися до кримінального життя у лавах банди Payday, об’єкту заздрощів однолітків і кошмару правоохоронних органів. Через кілька років після того, як банда припинила тероризувати Вашингтон, вона знову збирається, щоб розібратися із загрозою, яка спонукала її учасників достроково повернутися з ранньої пенсії. Найжорсткіша банда Легендарна банда Payday, яку бояться як представники закону, так і злочинний світ, повертається. Нова загроза, що народилася у хаосі, який банда залишила по собі, вириває їх з мирного відпочинку на пенсії, щоб знову занурити у злочинний світ. Для виявлення і знищення цієї нової загрози, банда полишає свій рідний Вашингтон і переїжджає до Нью-Йорка. Нова локація принесе з собою нові виклики, а також нові можливості для грабіжника, який має план. Піддайся своїй жадібності Дай волю собі і своїй жадібності у PAYDAY 3. На додаток до золота, готівки, коштовностей і будь-яких інших цінностей, на які вони можуть натрапити, існує можливість створити чималу колекцію зброї, косметичних предметів і нагород. Це буде не так само просто, як забрати смаколики у малого. Тобі доведеться наполегливо працювати і планувати з розумом, щоб отримати якомога більше здобичі. Отримуй досвід, відкривай нові навички і вчися володіти зброєю, щоб постійно нарощувати свою силу і справлятися з найважчими викликами. Мистецтво пограбування Професійному грабіжнику відомо те, що для здійснення успішного пограбування потрібні планування, наполеглива робота та неабияка вдача. У PAYDAY 3 вибір передано у руки гравців, які вирішують, як здійснювати пограбування: крадькома чи зі стріляниною, відпускаючи заручників чи утримуючи їх, йдучи на це поодинці чи разом із друзями. Варіанти нескінченні, і у твоїх руках вони суттєво змінять геймплей. Квітни у кооперативі Не кожен гідний стати на ваш бік у такій важливій справі, як пограбування. Аналогічним чином, насолоджуватися грою у PAYDAY 3 краще за все із близькими товаришами, незалежно від того, в який момент на своєму життєвому шляхи ви потоваришували. Серія PAYDAY завжди цінувала зв’язки, побудовані через труднощі, і намагалася відобразити це в діях і словах наших грабіжників у грі, а також через нашу спільноту поза її межами. Для гри у PAYDAY 3 потрібен обліковий запис з Starbreeze Nebula.