PAYDAY 3: Syntax Error Tailor Pack
Ви чули вираз про те, що слід одягатися як для роботи, яку ви хочете, а не як для тієї, яку ви маєте. І саме це можна сказати і тоді, коли ви намагаєтеся здійснити ідеальне пограбування. Одягніться для успіху за допомогою Syntax Error Tailor Pack.