Paper io 2: Complete Edition
Розфарбуй мапу власним кольором, усунь суперників, набери найвищий результат і захопи світ Paper io. Вступай у запеклу битву та стань чемпіоном! Особливості: - стільки мап, скільки країн у світі - мультиплеєрний режим до 4 гравців на одному екрані! - понад 90 скінів, які також змінюють вигляд твоєї території - 33 кумедні капелюхи - власна гра з понад 90 мапами різної форми - пауерапи, що з’являються під час матчу - чіпка, запам’ятовувана музика - просте керування, тож грати може кожен - прості правила та море задоволення! Ковзай білим простором або територією друзів і з’єднуй лінію назад зі своїм кольором, щоб забрати цю зону собі. Обережно! Коли ти рухаєшся за межами свого кольору, твій “хвіст” відкритий для атак, і інші гравці можуть тебе вибити з гри. Використовуй стратегічне мислення та пауерапи, щоб атакувати й захопити весь білий простір, який раніше належав іншим гравцям!