Paper io 2: Complete Edition
Розфарбуй мапу у свій колір, усунь суперників, набери найбільшу кількість балів і захопи світ Paper io. Змагайся в запеклій боротьбі та стань чемпіоном! Особливості: - стільки карт, скільки країн у світі - багатокористувацький режим до 4 гравців на одному екрані! - 40+ скінів, які також змінюють вигляд вашої місцевості - 11 кумедних капелюхів для носіння - кастомна гра з 60+ картами різної форми - бонуси, що з'являються під час гри - привабливий музичний супровід - просте управління, щоб кожен міг грати - прості правила та море задоволення! Ковзайте над білим простором або територією ваших друзів і створюйте з'єднання з вашим власним кольором, щоб зайняти цю територію. Обережно! Коли ви виходите за межі свого кольору, ваш хвіст піддається атаці, і ви можете бути знищені іншими. Використовуйте свої стратегічні навички та бонуси, щоб атакувати і захопити всю білу зону, яка раніше належала іншим гравцям!