Medieval & Sengoku Dynasty Bundle
Створіть власну династію і забезпечте їй тривале процвітання або загиньте, намагаючись це зробити! Грайте самостійно або об'єднайтеся з друзями, щоб насолодитися незабутнім досвідом виживання та будівництва міста в цьому наборі, що містить дві високо оцінені критиками гри «Medieval Dynasty» та «Sengoku Dynasty»! Особливості Medieval Dynasty: - Боріться з порами року: подбайте, щоб ні ви, ні ваше населення не голодували і не помирали від спраги. Полюйте на диких тварин, вирощуйте врожай або торгуйте ресурсами, щоб бути готовими до всього. - Все у ваших руках: без правильних інструментів ви далеко не просунетеся — чи то полювання, чи то рубання дерев, чи то збір врожаю, чи то будівництво. Але стежте за зносом, щоб ваша кирка не стала непридатною посеред ніде. - Живіть і вчіться: розвивайте свого персонажа, спеціалізуйтеся або станьте справжнім майстром на всі руки, взаємодіючи з NPC, піклуючись про свою сім'ю, досліджуючи багатий світ або виконуючи завдання для інших. - Заснуйте село: ви — містобудівник, будівельник і наглядач в одній особі! Координуйте планування, керуйте мешканцями, збирайте ресурси, виробляйте товари та торгуйте, щоб допомогти громаді рости та процвітати. Особливості Sengoku Dynasty: - Повністю використовуйте можливості величезного світу. Почніть з одного будинку, побудуйте майстерні, кузні, таверни, а потім розширте свої поселення до численних процвітаючих громад по всій долині. - Об'єднайте роздирану війною землю долини Ната. Бунтівні самураї та бандитські клани заповнили вакуум влади і загрожують існуванню ваших мирних селян. Звільніть нові території та відремонтуйте інфраструктуру, щоб досліджувати райони, багаті на життєво важливі ресурси, і відкрийте двері до ще більших викликів. - Виготовляйте інструменти, зброю, їжу або ліки та обробляйте землю. Потім навчіться давати роботу та інструменти своїм селянам і спостерігайте, як ваша економіка та можливості вибору зростають у геометричній прогресії. - Вміння чи наполегливість — вибір за вами: виберіть свою улюблену зброю від палиць і списів до майстерно виготовлених катана (мечів) і юмі (луків). Опанувавши комбо, ривки, блоки та парирування, ви зможете підкорити світ.