Medieval Dynasty - Complete Edition
Medieval Dynasty - Complete Edition — це подорож у життя часів Середньовіччя. Збудуйте свій дім, розвиньте поселення й увійдіть в історію. Прикрасьте оточення рослинами й іншими декораціями з доповнення Echoes of Nature і насолоджуйтеся красою природи. Доповнення Exquisite Pack додає колекцію предметів для гравців, що прагнуть надати елегантнішого вигляду своїм персонажам і поселенням. Усе, щоб започаткувати власну династію, міститься в цьому наборі.