QubicGamesСимулятори
Обирайте свої інгредієнти, нарізайте, готуйте, викладайте на тарілку та подавайте смачні страви зі стилем у веселих міні-іграх! Судді MasterChef оцінять вашу страву на основі вашої продуктивності та швидкості. Виконуйте завдання та відкривайте нові рецепти, виклики та міні-ігри протягом своєї кулінарної подорожі! ОТРИМАЙТЕ СОЛОДКИЙ РІЗДВЯНИЙ ПОДАРУНОК Розпочніть свою кулінарну кар'єру з коробки, наповненої фруктами, горіхами, солодощами, 2500 монетами престижу та унікальним вінчиком! НАВЧІТЬСЯ ГОТУВАТИ ЗА БІЛЬШ НІЖ 120 РЕЦЕПТАМИ! Готуйте фірмові страви з усього світу. Знайдіть свою улюблену страву та зробіть її своєю спеціальністю. Від піци Маргарита до суші — що ви хочете приготувати сьогодні? МІНІ-ІГРИ З ВИКЛИКАМИ Грайте в десятки міні-ігор із родзинкою! Виклики змусять вас готувати рецепти з підвищеною складністю. Чи зможете ви виконати їх усі? ГОТУЙТЕ ЗІ СТИЛЕМ Створіть аватар і налаштуйте його зовнішність за своїм бажанням! Станьте найкрутішим шеф-кухарем і виділіться, змінюючи свій образ із широкого вибору одягу, аксесуарів та фартухів! ОНОВЛЮЙТЕ СВОЄ КУЛІНАРНЕ СПОРЯДЖЕННЯ Виконуючи міні-ігри, завдання та виклики, ви зможете зібрати різне кулінарне обладнання, таке як каструлі, посуд, тарілки тощо, та оновити його! Кулінарні інструменти — найкращий друг шеф-кухаря! Час довести, що ви — найкращий шеф-кухар!