MasterChef: Learn to Cook! - Vegetables & Grains
З цим DLC ви відкриєте: - Велику кількість овочів і зернових! - Новий унікальний ніж для чищення - 2500 монет престижу Доведіть, що ви шеф-кухар номер один на кухні!