Kingdom Come: Deliverance II
Зробіть попереднє замовлення, щоб отримати доступ до бонусного завдання «Герб лева» (The Lion's Crest). Kingdom Come: Deliverance II — це захоплива динамічна рольова гра, у якій події відбуваються посеред хаосу громадянської війни в Богемії в 15-му столітті. Ви гратимете за Генрі зі Скеліце, який потрапив у насичену подіями історію про помсту. У пошуках свого призначення в цьому прекрасному, але жорстокому середньовічному світі він пройде епічний шлях від простого ковадла й до самого королівського двору. Мандруйте галасливими вулицями та пишними лісами у відкритому світі середньовічної Європи. Вас чекає незабутня пригода, сповнена подій, дивовиж і гострих відчуттів. Оповідь про любов і помсту Живіть життям юного Генрі, що став на шлях помсти за вбивство батьків. Ви дивитиметеся його очима й діятимете його руками. Історія Генрі, додатково розкрита п’ятигодинними грандіозними кінематографічними вставками, веде від натхненного воїна до заколотника, зводячи з харизматичними особами та незабутніми пригодами, коли юнак постає проти короля Угорщини Сигізмунда Рудого Лиса та його лиховісних союзників. Досвід справжніх рольових ігор Ваші дії формують долю Генрі та ставлення світу до нього. Вільно налаштовуйте зовнішність, уміння та спорядження, дотримуючись моральних засад у вихорі подій навколо вас. Мандруйте країною, займаючись різноманітною автентичною діяльністю, як-от ковальство та стрільба з лука, щоби повністю стати частиною цього яскравого регіону Європи, який назавжди запам’ятає ваші діяння. Життя в Середньовіччі Приголомшливе автентичне відтворення Богемії 15-го століття дозволить вам як ніколи раніше насолодитися цим прекрасним періодом. Блукайте протяжними заплутаними вуличками міста, взаємодійте із селянами й спілкуйтеся зі шляхтою, досліджуючи велику та багату сільську місцевість із тавернами, лазнями, замками та іншим. Автентичні бої з видом від першої особи Відчуйте брязкання сталі й лихоманку бою, занурившись у захопливі битви в реальному часі. Різномаїття історично-достовірної зброї та бойових стилів задовольнять будь-чиї забаганки. Пішки, верхи чи скрадаючись ви можете здобути спеціалізацію в елегантному володінні мечем, жорстокій бійці ударною зброєю чи смертоносних пострілах здалека.