Kingdom Come: Deliverance II Gallant Huntsman's Kit
Сезон полювання розпочато — не проґавте свій шанс! Вистежуйте убивць своїх батьків або переслідуйте здобич у лісі — завдяки «Набору виточеного мисливця» (Gallant Huntsman's Kit) ви виглядатиме максимально доречно. Неважливо, чи надягли ви полювальний капелюх святого Г’юберта, стріляєте в здобич з арбалета Артеміди або вражаєте оточуючих у відомому плащі для полювання Німрода — цей костюм для полювання має бути в колекції кожного честолюбного слідопита.